2011. november 2., szerda

Head&Shoulders sampon termékminta

Head&Shoulders Citrus Fresh termékmintát lehet rendelni a Tündérretikülön. Jut eszembe: nektek ki szokták küldeni a Tündérretikülről rendelt mintákat? Én eddig kértem hármat, és abból csak egyet kaptam meg. Mások meg végigzongorázták már az ottani összes rendelési lehetőséget, s minden ingyencucc a postaládájukban landolt. (Az ismerőseimtől azt hallottam, hogy a dunántúliakat előnyben részesítik.)

A kezdő termékminta-rendelős olvasóknak: a Tündérretikülre regisztrálni kell, viszont rendszeresen vannak újabb és újabb ingyencuccaik és ezekről tájékoztatni fognak.

Megrendelés, részletek itt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dunántúli vagyok, regisztráltam, kértem többféle mintát, de nem kaptam meg őket. És nem is válaszoltak a levelemre...

nyilasmisi írta...

Ez akkor nagyon érdekes. Én is megigényeltem már az összes tündérretikülös mintát, de csak egyet kaptam meg. :D Biztos nem szimpatikus nekik a nevem, vagy nem tudom.