2009. április 29., szerda

Ingyenes kutya- vagy macskaeleség regisztrációért cserébe


Vuff emberek! Böbe a nevem, két és fél éves japán spániel vaugyok, mellesleg ledér szuka, egy hete adtam életet három új kölykömnek, Tizennégynek, Tizenötnek és Tizenhatnak. A gazdám meglehetősen furcsa figura, állandóan ingyenesen elérhető cuccokat rendel a netről. Csak a saját bélperisztaltikájának állapota izgatja (ezért rendelt magának Lepicolt). Fene a belét, az én tápom márkáit és halmazállapotát (szilárd szalámi és konzerves kulimász) állandóan vaultogatja. Igaz, ami igaz, pár hete még én is az ingyenes félkilós kutyaeledel-termékmintát nyammogtam (ketté is állt a fülem, olyan finom vault). Most rendelte a negyedik dózist. Persze a webről. (Miket ki nem találnak az emberek!) Meglehet, flancos vaucsoráim lesznek megint, ugyanis rátalált a BigFoot kajaboltra, ahol regisztrációnak fejében ingyen állateledel-mintát küldenek. Javaslom, tedd Te is azt, mint a gazdám, hogy örömöt szerezz ebtársaimnak. ¡Hasta la vausta!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rámentem a linkre, s egy kutyatápokat népszerűsítő oldal van, ahol sehol sincs olyan, hogy ingyenes termékmintát lehet még kapni.